Tuesday, May 22, 2012

22 MAY 2012 #

ASSALAMMUALAIKUM FOLLOWER-FOLLOWER SEKALIAN ^^

arini aku berlapang dada nk update cerita kesah 22 May aku yg penoh seribu satu makna dlm hdop aku yg terindah ni **  aku mulakan alam remaja aku di sini, tempat yg aku sendiri xjangka . UPNM ^^


alhamdullilah, arini genap 2 tahun dduk kt sini . masih mentah lagi n terlalu byk lg perkara yg nak dipelajari . aku sndri xjangka yang aku dah melangkah hampir ke alam kedewasaan . xbergantung harap pada sape2 lagi . duit pon dh pndai carik sndiri . jimat2 sndri. tahniah utk diri sendiri ^^






family . ni mase awal2 mula masuk kt sini , UPNM ^^

mak , mak org pertama yang byk sokong aku dduk kt sini . bangkit jatuh aku sume dye dapat bace . aisehh . kdg2 aku malu gn mak aku sendiri , aku selalu mengeluh kt dye . too bad me ,mom . aku hanya ade dye tuk aku kongsi sume cerita aku . dye lebih memahami , yes .



hahah . burok gile mase nih . dulu gemok, skg kurus dah ^^


ramai yg kate aku masuk sini sbb ikot jejak along aku . hohoho . cousin2 aku sume ckp mcm tu . eh yeke ? aku pon xplan nk masuk study kt sini . tbe2 boleh sme plak kn gn along aku . hehe . so tat is one of the reason mak aku sgt memahami aku dekat sini . heheeh . aku arap aku jugak boleh capai impian mak n ayah aku tuk jd seorang pegawai tentera mcm yg along aku dh laksanakan . aminnn . 



OK . aku sentiasa berdoa segala yg aku hajati akan tercapai di sini . korang pon tlg doa kn tuk aku sekali eh  heheheh. xdek ape yg aku dpt laku kn , ni sume utk mereka berdua, mak n ayah . aku terpaksa korbankn minat aku dalam bidang sukan  . aku minat gile men hoki, so aku terpakse berhenti mase tgah2 hot wakil N9 dlu. scara jujur aku cakap mase tuh mmg berat sgt nk wt keputusan . sbb aku memang bercita-cita sejak kecik lgi nk pergi jauh dgn hoki nih..hehehehe .

detik tuh jugak, aku tanamkn dlm diri, nak men hoki bile2 boleh men kn ^^ hehehe ayat penyedap haty jek nih ##

  doaku semoga segalanya dipermudahkn Allah . aminnnnn...  #cepatlah 2015 ..heheh ^^  

No comments:

Post a Comment