Friday, April 20, 2012

# anak2 FRUIT sekalin .

Hello readers,

wahai kalian semua , anak2 fruit ku sekalian . HAHA . aku ade 4 orang anak buah woii . ramai x ? tahun ni je aku dapat 2 anak buah baru . n ofkoz semua abg n kkk aku sume dh kahwen ..btw  aku sgt rapat gn anak2 buah aku sume ni .. sbb aku xde sape2 kat uma melainkan diorang laa ni kn ..hehe .

seronok sebenanye layan budak2 kecik ..aku suke sgt layan bebudak kecik nih .  HAHA ..nmpk x sifat penyayang kt situ ? hee . and aku dah anggap diorang mcm adik2 aku je dah .. kami memang rapat , riuh rendah jugak laa. seronok klu cuti , diorang pon ade kt rumah :))





* EDELISA EZZATI *

ni anak buah pertama aku . dah besa kn ? HAHA . hampir nk dekat 2 tahun xjmpe dye sbb dye ade kt Turki skg . along aku terpaksa pindah ke sana atas urusan kerja . nk buat cm mne kn . btw , aku sgt rindu2 dekat budak nih .. kitorang sgt rapat ..hehe ...so bile dia xde kt sini, rase sunyi sgt2...memang sgt2 sunyi...Jage diri bek2 taw kat sane....RINDU lol :((





* ADRIEANA KARMILA *


ni si kakak karmila...lebih familiar pggil dia KAKAK ..mmg name pggilan dye ..hehe .. mmg rapat gn dye x terkate jugak laa .. sbb dy tggal gn mak aku memandangkan aku xmampu menemani mak aku sepanjang mse...so mak aku decide nak jage dye..bosan kate nye xde budak kecik kt uma....since kecik lg tggal dgn mak aku...n dia dh mcm adik aku plak kn ...kaki gaduh gn aku kt rumah...mulot bising ! errr


since dah ade ramai anak buah nih , bertambah meriah kn ... dua lelaki dua perempuan..tahun ni yg 2 org bru lahir tuh , dua dua adalah lelaki...kecik lg , n xde sgt kenangan gan diorang...HAHA .Nanti dua hero tuh dh besa, akan aku coretkn kenangan bersama diorang pulok ! :))

btw, acu rindu korang ..HAHA ~




No comments:

Post a Comment