Tuesday, March 6, 2012

AKU KEMBALI #

hello readers ! im bacK .

 mood nk menaip blog sudah  kmbali . lame jgak aku private kn blog nih .  mood ni di naikkan bile bace blog seseorang . okeh sgt touching gn post tuh . x sangke . org yg aku tggu2 akan tulis mcm tuh jugak .

stiap mnsia ade ego tersendiri . antare sedar gn x je . penah rase x prasaan bile kau tggu someone yg btul2 kau syg dlm hdop ? aku pnah rase . bukan dulu tpi sedang merase . kau syg kn seseorang tp kau takut nk luah kn . sgguh penakot kau kn . las2 kau makan aty sorg2 . 

pnt ke kau makan aty sorg2 ? msty kau pon xtw ape yg dye rase terhadap kau . kau takut nk mule kn ssuatu bicara dek krna bimbang ketidak selesaan insan tersebut . kau jjugak takut , kalau kau je rase syok sndri . ibarat mnepuk sebelah tngan . itu lah yg aku rase .

kau penah rase syok sndri x ? kau suke + syg gile2 kt dy . walhal org tuh wat dunno je kt kau . kau dh bg full attention kt dy . kdg2 klu bukak fb msty ko akan view pages dy . dy upload photo la , update stts baru laa . mcm2 yg kau nk taw perkembangan diri nya . ibarat kau caring kt dy dalam senyap . hakikat nye dy mcm endah x endah je akan kehdiran kau dlm hdop dy . itulah yg aku rasa kn .

kau x kesah kn tggu org yg kau syg lelame ? sgguh pon dy x tepati  janji yg telah dy ungkap kn . sbb syg kn . ape pon sggop tggu . dalam haty kau maybe dy ade urusan lg pnting . bia je laa .cube memahami wlaopon dlm haty pnoh tnde tye . konon nye kau seorg yg pnyaba dan x cepat mngalah . itulah aku . 

At the end , prasaan putus asa tuh dtg . cube menjauh kn diri sejauh yg boleh . cube utk di pujuk sedangkan org tu wat x taw je . kau je makan aty sorg2 . menangis sorg2 . entah yg kali ke berapa tah .... .. 


* semua ni prasaaan aku terhdap  dia . cume aku x berpeluang nk meluahkn . aku mntak maaf kekurangan aku terhadap kau . aku syg kau lebih drpd org len yg aku ade cume aku kurang dri segi keberanian . aku sgt takut nk tnjuk prasaan ni kt kau . 


kau ckap jgn arap pape lg kn dr kau ? hakiktnye aku masih mengharap . ape yg aku arap kn aku sndri xtaw . klu blh stiap mase aku nk cntact kau , nk tye kaba berita kau . nk kua same2 gn kau . nk tatap muke kau . hehe . cume aku xtaw nk mule kn cmne je sbb aku takut kau x suke.


aku syg kn hbgan nih . mase aku masih mentah lg dduk kt sini . kau org pertama yg tego aku . sbb aku join sukan yg same gn kau mase tuh . kau stat tego aku . yes kau mmg peramah mase tuh . aku sgt selesa .sejak tuh aku kenal siapa kau . detik tuh jugak aku mule approach kau .


aku dh cube betul kn keadaan . mlm tu lpas aku bace blog kau , aku tros nk cntact kau . sbb aku xnk kehilangan kau . aku arap kau akan bace blog ni jugak .  . yes , aku rindu kau . !


-SINTOMEL 






No comments:

Post a Comment