Thursday, February 23, 2012

kawan time senang byk#

setuju gn statement akuh nih ?
biar berjuta mane kawan pon yg kau ade tp blom ade satu yg boleh pakai . aku berkate demkian krane aku bukan lah seorang kawan yg baik . dan aku jugak msih blom mmliki ssrg yg btl2 baik mase aku kt skolah dulu .

dh masuk unvrsiti kite perlu carik kawwan yg baik . aku ngaku yg aku bukan lah seorg yg peramah . ok i take such a long time nk rapat gn ssorg tuh . yes i admit it . tu kelemahan yg aku ade sejak azali lg . kau kate lah mcm mne pon , 1st impression org terhadap aku adalah aku suke pntg kn diri .

lantak kau lah nk kate aku ape . aku ttp gn dunia aku . aku sedih smp skg aku blm lg ade kawan yg btul2 aku nk anggap dy kawan rapat aku . no men . no . kdg2 aku motivasi dri sndri jugak , kalau dri sndri x baik mcm mne kte nk dpt kn ssrg yg baik dlm hdop . itu aku ngaku kekurangan sndri .

ape lah sgt nk dpt kn sume tuh . tp aku percaye akan ade jugak . waktu kau ssh kau boleh tgok sndri mane kawan dan mne lawan . begitu jugak time kau senang . time senang mmg tayah nk ckp laa kn . one thing aku plg benci skali bile aku berkawan gn mnusia yg cepat sgt nk sentap . fuck u . okeh . HAHA .

dunia semakin mncabar . kau kene tahu dan pndai nk pilih kawan . antare batu dan permate . sumpah aku bnci mcm nih . aku sgt takut dlm mmilih kawan . takut tersalah pilih . di sertai pulak gn iman yg sedikit mmg pengaruh rakan sebaya sgt kuat . ok kuat . jgn cpt terpengaruh okeh .

No comments:

Post a Comment