Tuesday, December 11, 2012

PERLU BAIKI .

askum .

beb , baru-2 ni gua baru lps balik game . penat tak penat lah ,. tpi gua xpuas main kali nih . gua mmg tak salah kn sesiapa game kalah nih . sbb gua tahu , byk yg perlu di baiki dlm team nih . mcm mne sekali pom , gua rase berterima kasih kt mereka semua . sbb tanpa diorang , gua memang tak kan berada di sana .




haish , tahun lepas champion . champion sbb sume org berusaha dan Allah makbulkan semua doa kami . tahun nih kalah . tak lepas plak tuh pergy second round . itu yg paling gua frust sgt . heh , gua rase tak puas haty sgt2 mase tuh , sbb grouping gua tak hebat mane pom , kecuali UPM lah kn . Tapi apekan daya, nasib tak memihak pd kami . boleh cube di tahun hadapan pulak .







babe , mase gua kua dri kem nih ari rabu , mase khamis gua ade presentation . b4 gua berambus ke penang , gua mmg dh usaha carik lecturer gua tuh . gua dh inform dye awl-2 lagi . tpi mybe dye xingat . hmm , then group assignment gua mmg kne present jugak mase tuh . perghh , gua kecewa mase prof ckp gua akan dapat kosong . gua rase menyesal pom ade jugak g penang mse tuh .. sbb lu tahu kn? sem nih mmg gua nk pulun nk tarik balik pionter sem lepas yg dh jatuh tuh .. menyesal plak g sane ...






No comments:

Post a Comment