Friday, June 22, 2012

KEHILANGAN #

ASSALAMUALIKUM SEMUA :))

mlm ni aku nk menconteng . aku suke tulis blog wktu tgh2 mlm ..heheh ... feel skit kot...ape yg feel ntah lah kn ..roomate sume dh tdo ..aku ? still insomnia..pelik2..aku pelukn ruang yg besa dan selesa kott utk tdo ^^

mlm ni aku nk cite tentang kehilangan...xkesah laaa ko hilang ape skali pon even harta bende skli pon kn...emm masuk bab jiwang kejap ek ? xnk bace , off u go laaa ..HAHAH .






sakit kn bile rase kehilanagn tuh ...kawan2 sekeliling aku ramai yg dh kehilangan org tersyg...for example, kematian ibu @ ayah,... tat part sume org akan merasa sama ada lmbat ataupon cepat kn ... takot , n xtaw kuat ke aku nk berhadapan gn sume tuh nnnt...baru2 ni arwah sahabat sekelas aku bru jek pergi meninggal sume tu selama2 nye ...sgt xsgke, sbb mase jumaat tuh bru je lg borak gn dye kt klas, tbe2 dga berita sabtu tuh dye dh xde...al fatihah sahabat...






sakit ke weh ? aku xtaw sbb aku xpnah rase n aku masih belom bersedia nk hadapi kehilangan yg mcm tuh ...aku byk dosa n aku masih lg blom bersedia utk menjadi org yg meninggalkn tuh ...org kate hdop perlu di teruskn samada kite kua ke x nk troskn tuh...em ...



kaki aku sakit lg..sejak injury nih jadi , aku rse mcm kehilangan jugak...aku rase down sbb aku xmmpu nk bt aktvty yg salu aku bt sblom nih..rse mcm nikmat tu Allah dh tarik sekejap...aku mmpu berdoa, Ya Allah, kau sembuhkanlah aku....mulot org mcm2 aku kne tadah...kaw xrase sakit sbb tuh kaw xtaw rase tuh mcm mne ... ade yg kate , alaaa skit sikit jek, ngade yg lebih...hoho...one fine day , i blieve in Karma ...

No comments:

Post a Comment