Tuesday, March 20, 2012

aku dan SEKOLAH #

hello readers . hai adik2 . cheh ! mne ade adek pon . arini rsult SPM 2012 nk keluar kn ? bile aku tgok kt fb ramai junior2 sekolah aku dok sembang pasal result yg nk keluar arini . dlm group alumni skolah puteri lg laa ramai yg post . ade yg gmbira ade yg x saba n ade yg nk bunuh diri jugak pon ade kn ? hehehe . chill bebeh .

seronok bile nk smebang pasal bende nih . sbb aku dulu penah alami jugak . hehe . sgt kelakar okeh detik2 yg mcm nih . so kenangan 2 tahun lepas menggamit memori lame smpai terjerumus nk tulis dlm blog aku yg terindah nih . hehe . ok cun ? ofkos kenangan tuh dah lame berlalu dua tahun yg lepas . aku batch PUTERI 09'


sekolah aku unik . hee . xde unik mane pon . tapi aku bangga menjadi pelajar puteri . sekolah aku sume perempuan . xde lelaki okeh . HAHA . so since aku dh biasa dduk dan bergaul dengan semua perempuan2 nih , smpai kawan lelaki pon aku boleh kira pakai jari je. bile aku masuk UPNM , aku jdi kekok skit . bukan sikit tapi banyak sebb jumlah perempuan kt sini sedikit tapi di monopoli kaum lelaki . gelabah je kn ?
so bile dh kene bergaul mcm2 x boleh nk buat . serously aku rimas . hee . 



HAHA . mase esok sebelom nk amek result , jantung punye kencang laju nih xtaw nk nerhenti . sumpah mase nk amek result dlu aku laa umat yg paling cuak nk mmpos . sbb aku taw , aku kurng bijak . dan aku malas . lgpon beratus2 student yg cemerlang kt skolah tuh , ape lah sgt aku nih . hee . mcm2 surah , aku bace mse tuh . haa ! buw nk bace kn . sebelom tu enjoy smp x hengat dunia . dalam haty aku berkate2 , x dapat semua A pon xpe asal kn bahasa melayu aku lulus ! cheh . looser giler kn . hehe . lg satu subjek yg pling aku cuak mase tuh add math . cm harem jee aku jawab exam mase tuh . alhmdulillah lulus jee pon . hehe .


aku duduk kelas 5 beta mase tuh . kelas ke 7 daripada 9 buah kelas . errr looser kn mse tuh . bongok2 je . dduk pon kelas hujung2 . hee . nk target ape nye kn ? setakat lulus gn cemerlang tuh sudah laaa kn  ;) aku harap gn keputusan yg aku dapat mase tuh dapat happy kn mak n ayah aku ckop laa mase tuh . sbb awal2 lg aku dh mnx maaf pd diorang . aku dh usaha . semoga mak n ayah aku gembira mase tuh . 

seriously aku rindu zaman sekolah . aku rindu kawan2 . aku rindu ckgu2 . aku rindu makcik cleaner tuh . HAHA . 



No comments:

Post a Comment