Tuesday, October 11, 2011

~kekasihku di menara gading



sgt sibuk . lame x menupdate blog . 3 mggu pertma busy dgn trning . then proceed gn latihan menembak . blik je dri menembak ade Exam laa konon . gua poon tahan mate sbb nk stdy punye pasal . then tibe2 gua kene duty . perghhh penat 2 hary lpas pon x hbis lg . gua nangis sorang2 sbb gua tak tahan . tak sgke mental gua RABAK jugak . Damn . habis gua sembur sume org yg tnye gua pelik2 padahal takde buat salah . gua mmg mntal . sori gua cakap .

ouh jem sebenye dduk kt lapang sasar tuh lame2 but gua dpt timba byk ilmu . assgnmnt gua x payah ckap laa . sgt byak . gua pon dh lame x kua . last kua pon mggu lepas . tu pon sgt sekejap . ouh man rase mcm mntak nyawe lebih sjak kebelakangan nih . tapi x pe , gua sabar dan gua tahan jep lg . 



#ni gamba gua mase kat lapang sasar. buat2 senyum. askar kan . HAHA #

trening malakof pon arini gua x pergi sbb badan n kaki gua sakit2 . mmg gua x blh nk buatpe dh . adoii mcmane gua nk menang kn klu gua skip taning . xpe esok gua trning bebetul . haty dah tenang baru laaa best nk pergi training . gua akan pasty kan gua dapat emas pulak kali ni. cewaaah . target msty tinggi . gua nk sdap kn haty gua jep ni . mggu ni gua race kat UM . taf jugak gua rase track kt sane . UM here i come again k . HAHA . 



                                                      #ni gamba mase gua dkt UPM#

assgnmnt gua berlambak2 and skg tgah dlm ;process nk kene buat . gua nk wat btul2 supaye perform laa nnt . and lastly dpt dekan . insyllh . gua nk mule dri skg . dh pasang smgat n azam yg tggi . cewwahh . sem ni xde nk ponteng kelas punye sbb lecturer gua sume nye baik2 belake . haha . 


ouh man . gua harap hujung mggu ni gua  keluar . sbb gua nk kosong kn fikiran . luaskn pemandangan . penuh kn keksongan dalam ruang hidup ni . Dah lame x berfoya2 . hary ni gua dah jahit balik mental gua yg rabak tuh , so gua tulis dlm blog . sbb xde sape yg taw diri kite sape . kdg2 lu orang gelak tapi dlm haty lu org msty ade kesedihan kan . mcm gua jugak , atlast gua menagis sorg2 sbb entah kenape gua rase DOWN sgt2 .


     #Ni pix last gua kua gn dye pki uniform lg #


mase ari tu gua pergi swimming . gua tgah belajar free style punye . pas2 jurulatih gua suruh crosss kolam yg kat tengah2 memg dalam . so gua mmg tenggelam laaa mase kat tgah2 lautan tuh . malu punye hal x payah ckap laa kan . tapi xpe gua wat rilek je padahal gua tebal muke gilak!  pengajaran utk ari tuh gua rase gua perlu lebih rajin lg . gua x leh cpt give up gn ape yg org nk ckp . nnt gua dh terer lu org tgok je ah . HAHAH .




again bad day . uma gua dh 2 hary xde elktrik . gua dduk dlm gelap n panas xde kipas angin so makin angin laaa badan gua . kesian jugak dgn bdak2 kt umah gua . kami terpakse merempat . nk wat pape pon x blh. jem lagi jem . mmg gua x blh tdo laaa der xde kipas angin . mcm nk maty jep . oH . yAA Allah .. 


-gua yg tgah dlm kesusaHAN..... dan keserabutan....serta KERABAKAN mental ....

No comments:

Post a Comment