Monday, July 4, 2011

~jom hoki puteri



date : 2 july 2011
venue :turf hoki smk puteri 
description : HAHA.ok actually this is one of the program reunion kt skolaa aku..every 2 years..xslp aku laaa..then alhamdullilah tahun ni aku dpt join..terpakse bgun awal2 pgi gerak dri KL ke SEREMBAN..smpi sane pon dah lewat...but its ok..aku dapat jugak join game tuh..even dh nk habis game tuh..aku pon dapat laa jmpe batch2 pemain hoki yg dulu2 punye...sumpah,rndu korang beb..giler babi...aku rase puas,dpt maen game gn diorang smua..

HAHAH paling terkejut..aku sorang je yg pakai tudung time tuh..sume terkejut termasuk laaa ckgu2 kat skola aku..see anak murid ckgu dh bertudung skg..wekz :)
kawan2 aku plak ingat yg aku tgah warne rmbut skg..mcm zaman skola plak kn...eishhh x laa...aku pon xtaw nape aku leh bertahan pakai tdung lak mase tuh..alhmdulilah..hehe..ni laaa antare batch 2009 hockey player of smk puteri n negeri sembilan :)




the 8 term n my lovely coach .betul2 depan turf hoki skola aku :)

aku ,ieja n mazz .kaki sembang :)

only noorfitrah md saad wearing the tudung :)


hahah..panas2..



kami dpt towel :)

kawan baik aku :)

kembar x seiras..HAHA..maza,dulu mase skola ramai ckp muke kami same..:)



my goalkeper n datin :)

datin nurul hidayah seah bt abdullah..my lovely coach...n team manager...:)
























No comments:

Post a Comment