Friday, May 20, 2011

~my bestiE.

seronok kn dpt cuti?
mcm nie lah senyum nyer kan?
cuti kali ni adalah dlm 6hari.
xjalan mane2 pon.


nk jmpe si ieja ,niesa n maza pon msing2 tgah busy
gan game HOKI KL LEAGUE..
jeolous jugak laa diorg dpt men gme tuh.
then aku terpinga-pinga laa sorg2 kat sini..
tuh laa sape suh kau gatal  msuk UPNM Kn..haha.


then aku decide lepak makan tdo je kt uma..
suppose mak nk blik kampong,Kedah..
tapi plan terpkse di btal kn sbb ade mslh sikit..
aku pon menurut laa perintah..


hari berlangsung begitu jer..
dh buntu xde nk watpe..
hari2 aku layan maharajalawak gn akademi fntsia.
mak aku plak dh tambah channel astro kt rumah tuh,
haa ape lgi layan lah kami 3 beranak..


hari semakin dekat untuk kembali menuntut ilmu..
last2 ade laa sorg BESTIE aku ni kol..
ckap nk dtg umah aku..
before tuh dia dah kol mak aku dulu..
tye adik dah balik ker belom ker..
mak aku pon bgtaw laa sume nyer..

ari ahad mcm tuh laa.
aku pon decide nk kua jugak..
pergi seremban sbb dah lame xlepak seremban..
dah laa sorg2 jer mcm xde arah tuju jugak laa aku..
smpai jer dekat sermban aku pgi laa terminal one kejap.
then aku  gi JUSCO Seremban 2..


tgok laa muke kehambaan aku tym cuti kli ni.
mmg HAMbar giler.kua pegi tgok wayang cite KONGSI.
makan then balik tros..bosan kn?
xpe, kebosanan aku diganti gn sedikit kegembiraan.
BEstie aku nih teman kua same2 kjap.
sepatotnye dye ade game malam tuh  laa.
tapi dia x pergi sbb nk tman aku..(toucing plak)


sumpah xde keje mase nih.



senyum kambing..HAHA




















location : jusco s2


kesudahan cerita aku mase cuti berlalu mcm tu jer.
smpi laa aku comeback to reality.
terpakse menerus kn pembelajaran sem 3 yg tersangat laa
HAMBAR nk mampos.


percye ke x.
aku kua dri umah just one day tuh jer laa.
yg len aku dduk umah.
scooter ego aku pon x bergerak mane pon.
simpan dlm kelambu.
ade laa jugak kua gan mak n ayah pergi makan.
thats all.....TQ..


No comments:

Post a Comment