Thursday, April 28, 2011

~exam kott


yeaaa..dh blh update blog kott..exam tgal satu paper jer ag ohh..tu pon gab dye smggu..mne x cpt nyer hbis,bayang kn laa mggu nie aku ade exam berderet2..xde gap lgsg kn..tiap2 hari lak tuh..mak ai..syok nyer mcm ni..xtaw nk kne bce mner..isnin smpai laaa jumaat..esok aku ade pper ptg kul 3..mencanak nak tggu smpi kul 3 lak kan..mcm biase,klu tgah2 exam,masing2 sibuk dgn kerja masing2..study bagai nk rak lah kan..tgok kt padang,xde org langsung..kt kolam renang lg laaa ade pon bbrpe org jer..tu pon org2 yg xtaw berenang ,yg sedang giat berlatih renang..HAHA..(termasuk laa aku bengap sangat dduk dlm aer)..

mase study week ari tuh,wah pot aku lepak kat library..
syok jugak tgok org study kn..bkan tgok jer,aku pon turut bersemngat study..biler dduk kat library lak,perghh lagi laa masing2 kusyuk membace buku..ade yg study group,ade yg stdy sorang2..(eleh 10 minit jer tuh) ..lpas dripada tuh,aku pon pelik..asal senyap giler kn?haha rupe2 nyer masing2 dah mati syahid kan..mcm org kene tembak seko2..naseb kne tembak tuh bleh hidup blik..naseb jugak kan...aku pon dh jadi sejok beku dduk dlm tuh,mcm dok dlm salji jer..so aku pon bertuka arah..pergi msjid..dgan harapan konon nyer sunyi kt sne..myb leh masyuk lg kn stdy..maaklom laaa ilmu aku xbanyak..so aku kne berusaha keras  skit laa berbanding org laen yg dh berkepuk2 ilmu kt dada..last2 same jugak..kat luar sblom msuk msjid,mak aii banyak naa kasot kt luaa..masuk jer sume dah kne tembak..haha..kelaka doh tengok gelagat sume org..(kadang2 gan aku2 skali mati syahid jugak)...xleh nk wat pe laa..tergugat gak iman biler tgok org tdo nih..nak xnak ,pagi2 tuh aku kene laa mentelaah ilmu sikit..xbyk,sikit pon jd laa...(mental2)
erm....drpd sem dulu,tah pape.!!hapak ape pon aku xpaham..

mak aku lak dok bising kol suh aku blaja..stiap malam kol aku sepanjang aku exam nie..sbb aku bgtaw dyer,aku ade exam dari isnin smpai jumaat..dye pon kol laa (banyak kedit lak too) dok tye..
"exam tdi cmner?blh jawab x?malam ni jgn lupe bkak buku.esok bgun awal."
aku pon yer kan jer laa..xbyak ckap pon..tapi dalam hati mak ai bersemngat giler doh..haha..sbb mak aku mmg suke dok bising kt aku klu mase exam2 ni..tp mak aku xtaw,yg aku mmg tgah pulun stdy tuk sem nie..tu jer yg mampoo aku bwat..tgok jerr laa result mcm mne nnt..harap2 baik daripada yg lebih baik..(mak ai)..x laa..naik sikt pointer dri sem dulu pon aku dh senyum lebar kot..=)
Tayah nk perform sgt pon xpE KOT,yg pnting lepas laa masuk tahun satu..HEEEE...

ok mmandang kan badan pon dh naik,so aku decide laa nk berpuase kan..the best way utk diet...puase jgak laa dlm tempoh smggu ni..(3 hari jer pon puase)..haha serupa jugak laaa..puase,tapi biler bkak pose,mak ai makan macam makan utk semggu..haa..xsabaa nk tggu 29 april...suke..suke...heh panjang nyer mengarang..yg bdak bilik aku nie,ade yg bergadoh sesame diorang laa..dok bising ape tah,aku ni dah laa xske memekak,last2 aku dga mp3 ni smpai nek pekak...good luck exam 4 another one more paper..=)

No comments:

Post a Comment